piątek, 2 stycznia 2015

Noworoczny spacer po Woburn Abbey Deer Park

Nowy Rok nadszedł. Pogoda w Bedford zmienna,kapryśna,ale nie wystraszyła nas na tyle żebyśmy zrezygnowali ze spaceru. Tym razem postanowiliśmy odwiedzić jedno z moich ulubionych okolicznych miejsc czyli park jeleni w Woburn.







Ostatni raz byłam w nim wiosną ,juz wtedy byłam oczarowana bliskością zwierzaków ,które w Polsce widuje się dość rzadko,a juz na pewno nie jest tak łatwo robić im zdjęć. O moim wiosennym pobycie poczytacie TU .

Wiatr szalał,kropił deszcz i błoto oklejało buty ,ale coś tam udało mi się pstryknąć.
Wszystkiego dobrego w Nowym roku







6 komentarzy:

  1. piekne zdjecia! ;)

    poklikasz mi w 4 linki z sheinside? byłabym wdzięczna, rewanżuję się 3 komentarzami
    szczegóły tutaj http://rosewithcherry.blogspot.com/2015/01/wishlist-sheinside.html
    obs/obs? daj znać u mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MI LENA bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i cieszę się,że podobają ci się moje zdjęcia. Niestety nie mam czasu na zabawy like4like. Odwiedzam blogi innych ,komentuję je tylko wtedy kiedy ich treść mnie zainteresuje,a nie po to aby zdobyć "dowód wdzięczności". Na pewno to rozumiesz :).Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  2. o ja cię cóż za okazy muszę to zobaczyć na własne oczy!!! Przepiękne ! :) Tatinek byłby zachwycony tak samo jak i ja!

    Pozdrawiam i zazdroszczę że masz takie widoki na wyciagniecie ręki! :)


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miejsce naprawdę rewelacyjne. A te wręcz hordy :) jeleni robią duże wrażenie .Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń